1. პროექტის სახელწოდება:XVIII საუკუნის ქართლის ჭირი
2. პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2წინადადებით: დავით გურამიშვილის ,,დავითიანში" ასახული ისტორიული სინამდვილის სრულყოფილი შესწავლა.
3. პროექტის აქტუალობა:XVIII საუკუნის საქართველოს ისტორიული სინამდვილე დღესაც პრობლემურია.
4. პროექტის მიზნები:,,დავიიანში" ასახული მხატვრული და ისტორიული სინამდვილის შედარება.
5. მონაწილეთა ასაკი:15-16 წლისანი.
6. ვადები/ხანანგრძლივობა:ერთი კვირა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები კარგად გაიაზრებრებენ XVIII საუკუნის საქართველოში შექმნილ პოლიტიკურ მდგომარეობას და მიუსადაგებენ თანამედროვეობას.
8 .პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:"დავითიანის" ტექსტი; ისტორიის სახემძღვანელო; ფურცლები;მარკერი.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):კლასს დავყოფ ჯგუფებად, დავუნაწილებ კონკრეტულ თავებს "დავითიანიდან",აგრეთვე წარმოადგინონ არნიშნული ეპოქის ისტორიული სინამდვილე.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ-სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
11. პროექტის ხემძღვანელი(მასწავლებელი):
12. ხემძღვანელის ელ. ფოსტა:
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
2. პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2წინადადებით: დავით გურამიშვილის ,,დავითიანში" ასახული ისტორიული სინამდვილის სრულყოფილი შესწავლა.
3. პროექტის აქტუალობა:XVIII საუკუნის საქართველოს ისტორიული სინამდვილე დღესაც პრობლემურია.
4. პროექტის მიზნები:,,დავიიანში" ასახული მხატვრული და ისტორიული სინამდვილის შედარება.
5. მონაწილეთა ასაკი:15-16 წლისანი.
6. ვადები/ხანანგრძლივობა:ერთი კვირა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები კარგად გაიაზრებრებენ XVIII საუკუნის საქართველოში შექმნილ პოლიტიკურ მდგომარეობას და მიუსადაგებენ თანამედროვეობას.
8 .პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:"დავითიანის" ტექსტი; ისტორიის სახემძღვანელო; ფურცლები;მარკერი.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):კლასს დავყოფ ჯგუფებად, დავუნაწილებ კონკრეტულ თავებს "დავითიანიდან",აგრეთვე წარმოადგინონ არნიშნული ეპოქის ისტორიული სინამდვილე.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ-სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
11. პროექტის ხემძღვანელი(მასწავლებელი):
12. ხემძღვანელის ელ. ფოსტა:
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
Комментариев нет:
Отправить комментарий