შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
დაბალი

1--4
საშუალო

5-6


საშ.მაღალი

7-8



მაღალი

9-10


ტექსტის  ცოდნის
შემოწმება.



ავლენს მასალის 
მწირ  ცოდნას,

ავლენს ტექსტის
ცოდნას,თუმცა უშვებს უზუსტობას.

       
ავლენს ტექსტის
ცოდნას. თუმცა,  მის მიერ  მოშველიებული  მასალა  არაა  დაკავშირბული  
ზოგად  პრობლემაასთან.
აზროვნება  ორიგინალურია.
ავლენს  წიგნიერებას, ნაკითხობას.
აზრის  მკაფიოდ ,
თანმიმდევრულად,
ლოგიკურად  ჩამოყალიბების 
უნარი.
ვერ აყალიბებს  აზრს ლოგიკურად.
ლექსიკა მწირია, არაზუსტია ,
სალიტერატურო
ენის  ნორმები  დარღვეულია.
დამოუკიდებლად  აზროვნებს,თუმცა ლოგიკურად  ვერ  მსჯელობს.
ავლენს ლიტ.ნაწარმოების
ცოდნას  და იყენებს  ზოგადი
პრობლემის  განხილვისას.
მსჯელობის  ადეკვატურობა.
მსჯელობა  არა ადეკვატურია.
მსჯელობა  გარკვეულწილად ლოგიკური და დასაბუთებულია ,მაგრამ  სეინიშნება  სერიოზული  ხარვეზები.
მსჯელობა   ძირითადად   ლოგიკურია,თუმცა შეინიშნება  მცირე  ხარვეზები.
მსჯელობა  თანმიმდევრული  და  მწყობრია,მყარად   დასაბუთებულია;

აზროვნების  დამო 
უკიდებლობა  და
ორიგინალურობა.

მოსაზრებები ბუნდოვანი და  მოუწესრიგებელია.
დამაკმაყოფილებლად პასუხობს დავალებების ნაწილს,  მაგრამ უჭირს  ლიტ. ხერხებზე  მსჯელობა
ლექსიკა ზუსტია  , დახვეწილია  ,ენის  ნორმები  დაცულია.
აზროვნება  მკვეთრად  ორიგინალურია, მსჯელობა  საფუძვლიანი  და  დამაჯერებელია.

Комментариев нет:

Отправить комментарий