კრიტერიუმები
|
დაბალი
1--4
|
საშუალო
5-6
|
საშ.მაღალი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
ტექსტის ცოდნის
შემოწმება.
|
ავლენს მასალის
მწირ ცოდნას,
|
ავლენს ტექსტის
ცოდნას,თუმცა უშვებს უზუსტობას.
|
ავლენს
ტექსტის
ცოდნას.
თუმცა, მის მიერ მოშველიებული მასალა
არაა დაკავშირბული
ზოგად პრობლემაასთან.
|
აზროვნება ორიგინალურია.
ავლენს წიგნიერებას, ნაკითხობას.
|
აზრის მკაფიოდ ,
თანმიმდევრულად,
ლოგიკურად ჩამოყალიბების
უნარი.
|
ვერ აყალიბებს აზრს ლოგიკურად.
|
ლექსიკა მწირია, არაზუსტია ,
სალიტერატურო
ენის ნორმები დარღვეულია.
|
დამოუკიდებლად აზროვნებს,თუმცა
ლოგიკურად ვერ მსჯელობს.
|
ავლენს ლიტ.ნაწარმოების
ცოდნას და იყენებს ზოგადი
პრობლემის განხილვისას.
|
მსჯელობის ადეკვატურობა.
|
მსჯელობა არა ადეკვატურია.
|
მსჯელობა გარკვეულწილად ლოგიკური
და დასაბუთებულია ,მაგრამ სეინიშნება სერიოზული
ხარვეზები.
|
მსჯელობა ძირითადად ლოგიკურია,თუმცა შეინიშნება მცირე
ხარვეზები.
|
მსჯელობა თანმიმდევრული და მწყობრია,მყარად დასაბუთებულია;
|
აზროვნების დამო
უკიდებლობა და
ორიგინალურობა.
|
მოსაზრებები ბუნდოვანი და მოუწესრიგებელია.
|
დამაკმაყოფილებლად
პასუხობს დავალებების ნაწილს, მაგრამ უჭირს ლიტ. ხერხებზე მსჯელობა
|
ლექსიკა ზუსტია , დახვეწილია ,ენის
ნორმები დაცულია.
|
აზროვნება მკვეთრად ორიგინალურია, მსჯელობა საფუძვლიანი
და დამაჯერებელია.
|
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий